mavericks

jag har lixom tänkt på honom ett år till och från. ibland som ett skämt och ibland inte. 
jag minns när jag och e var på stan och kollade på alla skateare. han typ hejade 350 gånger och
satt sig brevid. e var övertygad att han kollade. jag ville så gärna lära känna dig, ut och in.
som när vi stog i samma konsertpublik och vinkade. åh satan vad jag ville. sen samma kväll såg jag dig med en tjej i handen. jahapp, då börjar vi om igen då tänkte jag.
sommaren gick fort och jag slutade tänka. men jag kunde inte låta bli att kolla på din profil ibland. bara för att försäkra mig om att du fortfarande hade flickvän. och i måndags kikade jag in igen och fickvännens namn var borta. och nu kan jag inte sluta tänka igen. du är sjukt irriterande, vet du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0