desperado

ja. jag är desperat. jag och en vän har helt serriöst gått med i en dejtingsite. det är as roligt faktist!
jag hade hunnit fyllt i hårfärg, ögonfärg, längd och min syn på alkohol då jag fick ett medelande:


"Hej ****, nyfiken på dig...gillar din profil ;)
Lust att prata lite mer här eller på msn?
Kram
****@live.se (msn/mail/cam)"


får jag fråga vad man kan bli intresserad av, av ovanstående fakta?
jag och min vän försöker räkna ut vad som är det billigaste och minst smärtsamma sättet att skaffa sig en pojkvän på.

  • 500kr/år på dejtingsite. du behöver inte göra dig snygg, du kan ligga i sängen medan du raggar, du behöver inte vara full.

  • 4800kr/år i inträde på krogen + 5000kr i alkohol. du måste vara något attraktiv, flirtig, på bra humör, kunna dansa, inte spy.

  • eller så skiter man bara i allt och låter livet flyta på :) som jag gör hehe





Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-15 @ 21:16:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0